Sunday, December 18, 2005

Ροκ βραδιά

Την Παρασκευή πήγα στον καλό μου φίλο τον Βαγγέλη για γυμναστική: ξέρετε τώρα βάρη κι έτσι..(αχ τι άντρας τι μούσκουλα)..Εκεί πηγαίνω τρεις φορές την εβδομάδα και ξεδίνω με τις άλλες κοπελιές. Του δίνουμε και καταλαβαίνει, μπορείτε να έρθετε να μας δείτε όλες μας. Το βράδυ τώρα ο ανόητος είχα τη φαεινή ιδέα να πάω σέ έναν άλλο καλό μου φίλο, το Γιώργο το Ματθαίου ο οποίος επαγγέλεται μουσικός ένα πράμα, και έπαιζε στην Άκρη, ένα μπαρ στο Λαγκαδά. Τα τραγούδια ροκάκια ελληνικά και ξένα με αρκετή ποικιλία ομολογώ. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι δεν μπορούσες να αντισταθείς στον πειρασμό να μην τραγουδήσεις. Ετσι η ήδη ταλαιπωρημένη φωνή μου από την αρρώστια, έκλεισε για τα καλά. Ακόμα και τώρα που γράφω είναι θεόκλειστη (χαίρομαι που στο internet γράφεις, παρά μιλάς!). Αυτά! Γιατί οι αμαρτίες πληρώνονται κ απο δώ παν και οι άλλοι..Να' στε καλά και..Beware!

2 comments:

Anonymous said...

ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ.........................θα υπογράψω ως ανώνυμη, για να δω αν θα καταλάβεις ποια είμαι...στοιχείο 1: το γιατί σχολιάζω στο συγκεκριμένο άρθρο...στοιχείο 2: δεν είναι σωστό να πηγαίνουμε σε ροκ βραδιές, να ξελαριγκιαζόμαστε (ενώ είμαστε ήδη άρρωστοι) και έτσι...να μην πηγαίνουμε στην παρουσίαση της πρακτικής της φίλης μας την επόμενη μέρα....:-)πάντως, μιλώντας λίίίίίίίγο γενικότερα, μου άρεσε πολύ το blog σου και μια που σε ξέρω καλά....να τονίσω σε όσους το επισκέπτονται ότι γράφεις ακριβώς όπως μας τα λες προφορικά....Βάρβαρο,έ?

BL(JI)OG said...

Αγαπητή ανώνυμη, το αίνιγμα του ποια είσαι δεν είναι..καν αίνιγμα! θα μπορούσα να αναγνωρίσω τον τρόπο γραφής σου και τις φράσεις σου μεταξύ εκατομμυρίων άλλων. Άλλωστε μου έχεις πει ότι έστειλες comment! Tώρα που σε ξεμπρόστιασα μεγαλοπρεπώς Φανή μου(!) μπορώ να σου πω τα εξής: ΣΥ ΕΙΠΑΣ!