Tuesday, December 20, 2005

Ωραία η Τρίτη, έχει και παζάρι..

Ο τίτλος είναι ελαφρώς ειρωνικός (μια ψιλή), γιατί ο μόνος λόγος που μου τη δίνει η Τρίτη (και που σου την πάει πασά μου; θα ρωτούσε η γιαγιά μου) είναι επειδή έχει παζάρι στο Λαγκαδά. Προσοχή μη παρεξηγηθώ δεν έχω τίποτε με τους ανθρώπους που δουλεύουν εκεί, καλά κάνουν και να είναι περήφανοι για τη δουλειά αυτή που έχει και πολλές δυσκολίες αλλά..να μωρέ είναι η αναστάτωσις! Σήμερα λοιπόν πήγα την αδερφή μου στο Πανεπιστήμιο (σπουδάζει Αγγ. Φιλολογία) και μετά πήγα να δω τη γιαγιά μου, η οποία μένει Χαριλάου εις τα οπίσθια του γηπέδου του Άρεως. Καλή φάση ρίχνει και καμμιά μολότωφ η γιαγιά σε κανα ντέρμπι. Μου έδωσε λοιπόν ένα ταψί και ένα πιάτο για το σπίτι. Το ταψί είχε μπακλαβά (ω ρε μάνα!) και το πιάτο κουραμπιέδες (ω ρε μάνααααα!). Οι κουραμπιέδες ειδικά μα την πίστη μου είναι από άλλο πλανήτη (απ΄τον 'Αρη μάλλον αφού το γήπεδο είναι δίπλα-έλα λίγο..)

No comments: