Saturday, March 04, 2006

Άμα είσαι ντίβα..πάω πάσο.

Γεια σας αγαπητοί και αγαπητές (σεξιστική αναφορά-το "αγαπητοί" πρώτο το "αγαπητές" δεύτερο-ελα λίγο..). Χαθήκαμε λίγο ε; Τι να κάνουμε υποχρεώσεις είναι αυτές, έτσι, έτσι.. Είπα να επανέλθω σχολιάζοντας τις δύο μεγάλες "ντίβες" (η ντίβα, της ντίβας,..οι ντίβες, των ντιβών..) της σύγχρονης ελληνικής μουσικής. Κατ'αρχήν δεν ασχολούμαι σχεδόν καθόλου με την ελληνική μουσική για χίλιους δυο λόγους που τώρα βαριέμαι ν'αναφέρω όμως τώρα θα κάνω μια εξαίρεση, έτσι κουβέντα να γίνεται βρε αδερφέ..Έτυχε να δω το βίντεο κλιπ της "ντίβας" Άννας Βίσση, αυτό με την αγάπη από νάυλον, έρωτες από αλουμινόχαρτα πως το λένε..Καλά, έπαθα την πλάκα της ζωής μου. Προσωπικά έχω δει εκατοντάδες χιλιάδες βίντεο κλιπ τέτοιο πράγμα δεν έχω ξαναματαδεί. Εμφανίζεται παιδιά σε 4-5 σκηνές ένα κινητό που πάνω έχει σε περίοπτη θέση το λογότυπο της Cosmote!!! Και το κινητό είναι τάχα μου μια υποθετική κάμερα που προβάλλει το βίντεο κλιπ. Δηλαδή τέτοια ξεφτίλα; Σε ένα καλλιτεχνικό προϊόν όπως είναι το βίντεο, η ρεκλάμα του οποιουδήποτε; Ο φανατικότερος οπαδός της Βίσση όσο κολλημένος και να είναι, θα είναι 50 φορές βλάκας αν δεν καταλάβει την κοροϊδία που παίζεται εις βάρος του..Αλλά θα μου πεις αναφαίρετο δικαίωμα του να συνεχίσει να την ακούει. Εδώ συνέχιζε να την ακούει μετά τις "Τάσεις αυτοκτονίας"..Η έτερη "ντίβα" Ντεσποίνα Βάντη, δήλωσε πως τους χρυσούς και πλατινένιους δίσκους της τους έχει σε μια γωνιά στοιβαγμένους στο γυμναστήριο της (δίπλα απτο γήπεδο του γκολφ, αριστερά από την πισίνα-μμμ...). "Να τους κρεμάσω; όχι δα! Αντιπροσωπεύουν κάποιες πολύ επιτυχημένες στιγμές της καριέρας μου, τίποτ' άλλο." Την καταλαβαίνουμε νομίζω όλοι μας. Έχει να επιδείξει άλλωστε πολλά άλλα πλην των χρυσών και πλατινένιων δίσκων. Πήγε τη μουσική πολύ μπροστά δεν το συζητάμε...

No comments: