Thursday, March 09, 2006

Καθαριότητα: η μισή αρχοντιά. Την άλλη μισή ακόμη ψάχνω να τη βρω..

Xθες δε πήγα πανεπιστήμιο. Και είχα μπόλικο ελεύθερο χρόνο. Οπότε, επηρρεασμένος από το "καθαρά" της Καθαρής Δευτέρας αποφάσισα να κάνω μια γενική καθαριότητα στο δωμάτιο μου! Ω ναι incredible yet true! Δεν είμαι και κανένας κολλημένος με την τάξη μη φανταστείτε..Λοιπόν..Ξεσκονόπανα, καθαριστικά κάθε τύπου, έβαλα σκούπα, καθάρισα και τις πιο δύσκολες επιφάνειες.. φτου μου να μη με ματιάσω! Και όλα αυτά τα έκανα ακούγοντας ξέρετε μελωδικά πράγματα απαυτά που ακούνε οι νοικοκυρές όταν δουλεύουν, ΑC/DC, Led Zeppelin, Monster Magnet..Tώρα θα μου πεις πως άκουγες AC/DC και αντί να τα σπάσεις καθάριζες; Τι να σας πω, άβυσσος η ψυχή του bl(ji)og! Nα βλέπατε τους γονείς μου χαρά, που ο κανακάρης τους αξιώθηκε να κάνει τέτοιο πράγμα! Και εγώ χάρηκα. Τόσο που θα το ξανακάνω σε 2 χρόνια μου α χα χα χα χα χα!...

No comments: