Saturday, January 28, 2006

Manderlay, το δεύτερο μέρος της τριλογίας του Τρίερ


Λοιπόν, χθες ξέκλεψα λίγο χρόνο και είδα το Manderlay του Λαρς φον Τρίερ. Το βρήκα πολύ καλό χωρίς να μου αρέσει ωστόσο όσο το Dogville. Καλά μεταξύ μας όσο καλό και να ήταν το Manderlay εφόσον το Dogville ήταν μια ιδιαίτερη ταινία που σου κάνει εντύπωση από την πρώτη και σου μένει στο μυαλό, ήξερες που θα κινηθεί το Manderlay τόσο σε ότι αφορά τη δομή, τη σκηνοθεσία, αλλά και την υπόθεση. Ανεξαρτήτως όμως αυτής της "αδικίας" εξακολουθώ να πιστεύω ότι το Dogville ήταν "βαθύτερο". Π.χ. πόσο πιο δικαιολογήμενο ήταν το ξέσπασμα της Γκρεϊς στο Dogville σε σχέση με το "ψάχνω να βρω την αφορμή" ξέσπασμα στο Manderlay για να υπάρξει η ίδια κατάλληξη. Η ηθοποιός που έπαιζε την Γκρεϊς μου άρεσε πολύ όχι όμως όσο η Kίντμαν που υπήρξε πολύ πιο "στοιχειωτική" στο ρόλο (παρ'όλο που δεν τη πάω μια, οφείλω να πω ότι ήταν εξαιρετική). Καλά ο Νταφόε όλα τα λεφτά..Του πάνε γάντι αυτοί οι ρόλοι.

6 comments:

Anonymous said...

akolouthontas tin simboulh sou eida xtes to Dogville. kai eixes apolyto dikio.ekplhktiko. eksairetiko. basika eimai akoma sygklonismeni. simera tha do to manderlay. tha sou po aurio tis entypwseis mou. mats-mouts

BL(JI)OG said...

Η Dalia συγκλονίστηκε με το Dogville. Για όσους νομίζουν ότι είναι απλώς μια πολύ πλούσια γυναίκα που βλέπει λατινοαμερικάνικες σαπουνόπερες και αναζητά δολοφόνους-έλα λίγο!

Anonymous said...

bonjour mon amour!! sou eleipsa bre? eixa steilei sxolio gia to manderlay edw kai poly kairo alla: a)xathike se kapoia mayrh trypa b)autoi pou parakolouthoun ta kinita mas den to enekrinan kai to ekopsan c)ypesth logokrisia apo ton kyrio tzioga!!! eksairetiko k to manderlay, kai stis meres mas pio epikairo apo pote. this actress epaize kai sto ''the village'', ellinisti skoteino xwrio. polh kalh tin brisko!! an sou aresei h enath texnh-comics- sou proteino tin tainia sin city by frank miller me guest director ton fobero tarantino!!!! epishs san thriller me bioxhmikous ta genetika peiramata, ena splatter b-movie!! filakia

Anonymous said...

δεν πιστευω να μην δημοσιευσεις ξανα το σχολιο μου. θα πω στη θεοπουλα οτι εισαι φιλος της κοντης κ θα δεις τι εχει να γινει!! οχι παιζουμε.
υ.γ. φεστιβαλ cult cinema στο gagarin club με δρακουλα των εξαρχειων κ τα τοιαυτα. εχασες!! σε περιμενω στο επομενο. σημερα θα παω να δω ''το κακο''¨;) φιλακια

BL(JI)OG said...

Για το χαμένο σου commet νομίζω ότι χαλαρά συνέβη το a)..Απ'αυτά που μου προτείνεις είδα το sin city το οποίο πέρα από τη φανταστική κόμικ αισθητική δεν μου άρεσε καθόλου-δεν το είδα καν ολόκληρο γιατί έχει πολλή βία για τη βία..Αυτό για τη Θεοπούλα είναι πολλή σοβαρή απειλή και θα το λάβω πολύ σοβαρά υπ'όψη μου!Όσο για το "το κακό" όλα τα λεφτά!!!Είμαι σίγουρος ότι θα περάσεις καλά!Μου'λειψες πολύ βρε ντάλια μου..Γιατί δεν έρχεσαι Λαγκαδά με το ελικόπτερό σοϋ:-);

Anonymous said...

το ελικοπτερο ειναι στο συνεργειο. ωστοσο εχω εισηγηθει στον κωστακη με δικη μου χρηματοδοτηση να ενωθει υποθαλασσια το ιλιον με το λαγκαδα. του εταξα πολλα μωβ!!!! κατα τα αλλα πληττω πληττω... μου λειπεις χαζο. σε επαιρνα τηλ. κ δεν το σηκωσες!!!!! ξεκινησα γυμναστηριο- ασχετο. κ πτυχιακη. η θεοπουλα καραδοκει παντως, για αυτο προσοχη!!!!!! ποτε θα τα πουμε??? πολλα φιλακια ματς μουτς