Monday, January 02, 2006

Wishes, delicious dishes kai synantiseis!


Kαλημέρα και χρόνια πολλά! Ευτυχισμένος ο νέος χρόνος, και ότι με αγάπη επιθυμούμε εύχομαι να γίνει πραγματικότης! Την Πρωτοχρονιά πέρασα πολύ ωραία. Είχαμε καλεσμένους στο σπίτι ξέρετε συγγενείς, σόγια, σογιέλαια κτλ., η mother μου έκανε το καλύτερο τραπέζι της ζωής της όμως (στο επόμενο post θα παραθέσω αναλυτικά το μενού για τις εκατομμύρια νοικοκυρές που επισκέπτονται την ιστοσελίδα:-)) και φάγαμε λαμπρά. Περιττό να πω ότι δεν έφαγα τίποτε άλλο όλη την ημέρα. Το βράδυ τώρα αφού πήγα για ένα καφέ πρώτα να σιάξω βγήκα με την παρέα σε γνωστή pizzarie του Λαγκαδά. Γεγονός της συνάντησης ένα new entry από το κολλητήρι μου Αλέξανδρο που πήρε την γιορτινή άδειά του απ' το στράτευμα και πολύ χάρηκα που τον είδα! Η βράδια κύλησε ήρεμα και κατά τις 12 βρήκα το δρόμο για το τσαρδί όπου και παραδόθηκα στα χέρια του Μορφέως..zzz..zzz..

2 comments:

Anonymous said...

Καλησπέρα από έναν νέο επισκέπτη και άκρως ενθουσιασμένο με την ιδέα των blogs.Ομολογώ ότι ήταν κάτι το οποίο δεν γνώριζα αλλά λόγω του φίλτατου Δημήτρη το γνώρισα και...το επισκέφτηκα! Απαντώ στο συγκεκριμένο αρθράκι επειδή δεν νομίζω να μπορώ να ξεκινήσω εγώ ένα θέμα αλλά και επειδή ό εν λόγω "Αλέξανδρος" που αναφέρεται είμαι εγώ:)
Κατ' αρχήν θέλω να δώσω συγχαρητήρια στο δημιουργό του παρόντος blog και να του ευχηθώ να μας ενημερώνει και να μας προβληματίζει πάντα με την τόσο ωραία "πένα" (ή μήπως key-board?) του.
Δημήτρη μου, Δημήτρη μου, συνέχισε γερά. Μπορώ να πω ότι μου άνοιξες την όρεξη να δημιουργήσω blog! :) Για ό,τι χρειαστείς πες μου! Καλή δύναμη!!!
Ο (για ακόμη 7 ημέρες) εν Νευροκοπίω ευρισκόμενος Αλέξανδρος

BL(JI)OG said...

Γεια σου ρε Αλέξανδρε! Μη ντρέπεσαι ρε Λλέξανδρε μπες στο νέο κόσμο! Ελπίζω να σκούπισες τα πόδια σου στο χαλάκι! Σ' ευχαριστώ για τα ωραία σου λόγια, ότι μπορεί κάνει το αφεντικό( δε δουλεύει δα και διπλοβάρδια!). Περιμένω και τις συστάσεις σου για να ομορφύνει η ιστοσελίδα κ σε ότι αφορά τα θέματα κ στο οπτικό μέρος. Αυτή η τεχνολογία με πόσους ακόμη τρόπους θα μας φέρει πιο κοντά ρε Αλέξανδρε?(να ένα ωραίο θέμα!):-)Καλή δύναμη φιλαράκο, μες τις επόμενες μέρες ένα post αφιερωμένο σε σένα!0 (για ακόμη 15 λεπτά) εν Blogger ευρισκόμενος Δημήτριος.